Ağustos Sonu Günceli

Merhabaa nasılsınız? 😏

Ne kadar da sık güncel veriyoruz, öyle değil mi? Zira diğeri Ağustos başındaydı 😛

Güncel vitrinine geçmeden önce neler var niye var, neler yok niye yok diye bir iki kelam edelim...

Öncelikle aşağıdaki vitrinde Boku no Giovanni var ama aslında yeni bölüm değil, yeni bölüm ama değil, nasıl mı :D Şöyle ki, 6.bölümü yaklaşık 3 hafta önce manga-tr'de yayınladım, editinin hazır olduğu zaman elimde başka bölümler olmadığı için ona ayrıyeten güncel yazmamıştım, o yüzden kendisini şimdi vitrine ekledim 😊6.bölüm ile 1.cilt de bitmiş oluyor ve müjde serinin 2.cilti Japonyada çıktı ve bu da demek oluyor ki Shoujo Sense yakında yeni bölümlerini ingilizceye çevirmiş olacak 💓Vee 6.bölümün editinde emeği geçen Yoldan Biri arkadaşa teşekkür ederim, zira kendisini yoldan buldum 😁

Ve gelgelim bu güncelin asıl oluşma nedeni serilerine... Tabiki de Koudaike no Hitobito ve Hotarubi sdsfddsf'ye :D Kendilerinin yeni bölümleri 20 gün önce çıkmış olsalar da tembel çevirmenleri daha birkaç gün önce çevirebildi (yani ben) 😵 Neyse ki Farrelleda tembellikte benim kadar zirve yapmadı da ilk uygun vaktinde hemencecik editleyiverdi, ellerine sağlık 😘 Ve Hotarubi serisinin de Japonyada 3.cilti çıkmış bulunuyor arkadaşlar :D Bu demektir ki önümüzde daha çok bölüm daha çok gerilim var 😍

Gönül isterdi ki, bu güncelde Mahoutsukai de olsun 😶Ama olmadı, geçen gün oturdum yavaştan başlayayım dedim 7.sayfada kapattım :D Henüz onun çevirisi için hazır olmadığımı fark ettim 😅Malum zor seri ve ben eskisi kadar şey değilim 😏

Holiday Love için de şu anki editörü özel hayatıyla çok yoğun :( O yüzden düzenli bölüm veremiyoruz, bu yüzden Holiday Love'a 2. bir editör arıyoruz, azıcık editör deneyimi bulunan ve editini yapmak isteyenler lütfen bize ulaşsın :))

Hatsukanezumi no Jikan'a gelirsek, valla minik editörümden bana herhangi bir bilgi gelmedi ben de ona ulaşmadım xD Akışına bıraktık :D


Şimdiden hepimizin 30 Ağustos ZAFER BAYRAMI'nı ve Kurban Bayramını kutlarım... İyi Okumalar...



GÜNCEL VİTRİNİ

Çevirmen: TheDirectEco Editör: YoldanBiri


Çevirmen: TheDirectEco Editör: Farrelleda


Çevirmen: TheDirectEco Editör: Farrelleda

Bu güncelin şarkısı da bu olsun... 💔

0 yorum:

Yorum Gönder