Merhabaaa ve Hoş Geldiniz 🙌

Sonunda şeytanın bacağını kırıp blog sayfamı açabildim 😄 Blog açma fikri taa ezelden beri aklımdaydı ama gel gör ki tembel benliğim buna izin vermiyordu 🙎 Ta ki Mavi Manga'dan ayrılıp bağımsız şekilde yoluma devam etmeye karar verene kadarmış 😃 Öncelikle kendimden kısaca bahsedeyim, ben TheDirectEco, yaklaşık 3 yıl önce gibi bi süre youtube'da yine bu nickimle açtığım kanalda Taylor Swift, Demi Lovato ve R5 grubunun şarkılarını Türkçeye çevirip paylaşıyordum ve çook eskiden sadece ilk 5 bölümünü çevirdiğim Tokyo Mew Mew'in elimde sadece 5.bölümünün olduğunu görünce (o zamanlar turkanime.tv'de bu seriyi yapan grup da ilk 4 e kadar gelmişti ve uzun zamandır bölüm vermemişti 😃) onu da paylaşayım da bir işe yarasın dedim 😄 Ardında yanılmıyorsam eğer Sultan adlı bir kullanıcı onu görünce diğer bölümlerini de çevirmem için sürekli ısrar etti hem de farklı nickler kullanarak yorum yazıyordu 😁 Ama bir insanın yorum yazma tarzı kendini ele veriyordu işte ehehe, neyse sonra dayanamayıp 6.bölümden Tokyo Mew Mew'i bağımsız şekilde çevirmeye başlayıp youtube kanalımda paylaşmaya başladım 😄 Bu anime çevirmenliği yolumdaki ikinci ve keskin bir dönem oldu 😄 Tabii zamanla Tokyo Mew Mew'le yetinmeyip henüz çevrilmemiş olan Mermaid Melody'e de el atıp yayınlanmaya başladım, ama o da nesi, Mermaid Melody Mew Mew'den daha çok rağbet gördü 😆 Bir zamanlar Mew Mew yeni bölüm diye kapıma dayananlar zamanla "boş ver Mew Mew'i, Mermaid Melody çevir" diyenler oldu 😂😂 Neyse sonra tabii turkanime.tv'de de yayınlanmasını istememle TAÇE adminlerinden SiyahBeyaz beni keşfetti ve gruba aldı, yalnız başlarda çok reddettim ama yılmadan teklif edince TAÇE çevirmeni olmayı kabul ettim 😋 Böylelikle çevirmenliğin sevdasına tutulup üstüne birkaç anime daha çevirdim 😎 Youtube kanalıma gelecek olursak Taylor Swift'in o dinlenmeyen şarkılarına telif hakkı geldi ve kanalım kapatıldı 😢😢 İşin kötü yanı o çevirdiğim şarkıların videoları da eski çöken harddiskte kaldı ve bende bile yok :(

Mangaya olan ilgim animeden çok sonra başlamış olsa da sonunda manga dünyasına da bağlandım 😳😳 Birtanecik serim ve en en en çok sevdiğim 7Seeds sayesinde mangaya bağlandım, zira ondan önce Gokukoku no Brynhildr hariç okumaya çalıştığım birkaç manga olsa dahi hiçbirini doğru düzgün ne okuyordum ne de okuyordum işte 😄😄 Manga çevirmeye başlayınca tabi anime işini bıraktım ve Türkçeye editörlerimle birlikte birçok manga kazandırdım 😇😇 Manga çevirmenliğini Mavi Manga grubuyla başladım, belki oradan adımı duyanlarınız olmuştur 😊😊 Ve bazı birtakım sebepler dolayısıyla oradan ayrıldım ve devam eden ile güncelde olan serilerime bu blog altında devam etmeye karar verdim...

Burası bir manga grubu değil, sadece bundan sonrası için aynı editörlerimle kaldığım yerden serilerime devam edeceğim bir küçük yer 🏡 Aslında editöre ihtiyacım olan birkaç serim var ama zamanı geldiğinde onların duyurusunu yapacağım 😊😊 

Şimdilik bu kadar, kendinize iyi bakın 😄👋

0 yorum:

Yorum Gönder