Gokukoku no Brynhildr Final Günceli

Merhaba millet


Benim manga çevirmenliğindeki ilk serüvenim ilk maceram ilk projem olan Gokukoku'nun nihayet sonuna geldik ve final veriyoruz 😳 Kendisi ayrıca ilk okuduğum manga serisidir 😄 Geçmişte bir gün "manga okumam, mangalar sıkıcı animeler keyifli" diyen bir Eco vardı evet vardı yalan yok valla ve o Eco şimdi birçok manga okuyor ve yapıyor 😂 Tabii beni Gokukoku'nun mangasına başlatan kişi TAÇE forumda tanıştığım bir arkadaştı( kendisi ayrıca Tate no Yuusha'nın ilk çevirmeni, tate no yuusha'dan o kadar bahsedince bari çevir de okuyalım dedim ve Moon Fabsubta Mayu'nun edit desteği ile Tate no Yuusha'nın doğuşuna hep birlikte neden olduk 😋) Ben Gokukoku'nun animesini izleyip çok beğenmiştim, o da mangasini oku, mangasi cok daha güzel ve atlanılan bir sürü detay var diye diye sonunda beni ikna etti ve başladım okumaya 😃 Sonra kendisi ortalıktan kayboldu, şu an nerde ne yapıyor bilmiyorum ama buradan o arkadaşa selamlarımı iletiyorum 😇


Evet, Gokukoku no Bryhildr de Tate no Yuusha gibi ilk Moon Fansubda başladı 😍 Ve editörü sevgili arkadaşım Mayu'ydu 😊 Daha sonra Moon Fansub ekibi olarak Mavi Manga'ya geçtik ve orada devam ettik Eva ile, ardından Magi no Okurimono serisini gören Ahmet_61 "Bu seriyi bende yapacaktım hatta elimde ilk 2 bölümün çevirisi var, isterseniz çevirileri verip editörü de olurum" diyince ağıma takıldı ve onu da uzuuuun Gokukoku'ya bulaştırdım 😈ve uzuuuun bir maceranın ardından bitirdik 😁 Şahsen seriyi bitirdiğimiz için ben de seviniyorum ama emin olun Ahmet göbek atıyordur 😂 Sebebi bende 😈


Evet, uzun lafın kısası bir serinin daha bitimine tanıklık ediyoruz, benimle bu yolda yürüyen Mayu, Eva ve Ahmet_61'e çok teşekkür ediyorum 😊

Gokukoku no Brynhildr indirmek isteyenler tıklayın

Sevgiyle kalın... 👋



NOT: Seriyi severek okuyordum fakat finali beni hiç memnun etmedi :( Mangaka çok güzel ve heyecanlı şekilde seriyi işlerken resmen sonlara yakın batırdı :( Yani en azından benim fikrim bu 😕 Seri hakkındaki yorumlarınızı merakla bekliyorum 🙌

0 yorum:

Yorum Gönder