Holiday Love Günceli

Merhaba arkadaşlar 




Holiday Love takipçilerine bir müjdemiz var 😊
Uzun aradan sonra Holiday Love adlı mangamızı rayına oturtmaya başlıyoruz 😋




Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki, mangaya yaptığınız yorumlar beni çok eğlendiriyor 😁Evet, biliyorum, yorumlarda son derece fıttırmış bir halde sayıp sövüyorsunuz 😆İşin gerçeği ben de seriyi ilk ingilizce okuduğumda sizlerden farksızdım :D Sayıp sövmek bir yana gerçekten öfkeli öfkeli ama bir o kadar da merakla sayfaları çevirirdim 😮

Mangayı hiç okumamış olanlar bunu okuyorsa korkmuş olabilir hatta şu an kendi kuyumu kazıp okuyucu bile kaçırmış olabilirim ama ne yapayım gerçekler bunlar 😂Ama siz yine de olur ya Farrelleda'yı görürseniz kaçın zira kimi görse bu mangayı okumayın diyormuş 😨

Her şey bir yana, dediğim gibi düzenli bir şekilde seriyi vermeye çalışacağız ve sizleri daha fazla merakta bırakmayacağız ✌




Livanem ile başladığımız bu seride maalesef Livanem sağlık sorunu nedeniyle(böyle diyorum ama aslında kesinlikle kötü bir şey değil, kendisi de böyle ilan ettiği için bu şekilde yazdım ama dediğim gibi kesinlikle kötü bir şey değil) birçok serisini bırakmak zorunda kaldı, bu yüzden Livanem'in yorumlarını sevenler için bu iyi bir haber olmayabilir ama bence daha iyisi olan Livanem'in bu seriyi bırakmasının arkasındaki güzel sebep 😇 Livanem eğer bu yazıyı okuyorsan ne dediğimi anladın 😉😚 Livanem'in ardından sevgili arkadaşım Minel de 5 bölüm editleyerek bu seriye çok güzel bir katkıda bulundu. Ve şimdi yola, serinin yeni editörü Kirahalfrid ile devam ediyoruz 😊 Manga-tr'de Holiday Love'nin yayınlanan en sonki bölümüne genel bir duyuru yapıp bu seri için editör aradığımı duyurdum, ne yalan söyleyeyim bu kadar çabuk cevap alacağımı bilmiyordum xD Kirahalfrid imdadıma yetişti ve sınavları biter bitmez seriye başladık ve şimdi 2 bölüm ile açılışı yapıyoruz 😋
Hedefimiz seriyi sonuna kadar götürmek umarım başarabiliriz de 😳

Ve Livanem'e, Minel'e ve manganın temizlemesinde emeği geçen Friolero ve Moonshine'a da buradan tekrardan çok teşekkür ediyorum 💗😚


Öfkeli yorumlarınızı dört gözle bekliyoruz xD
İyi Okumalar~


0 yorum:

Yorum Gönder